Rubrik someone?

Hoppsan hoppsan, det fanns ingen tid för bloggen i helgen. Jag och min polis har myst så mycket, att tiden tog slut!
Ännu en fantastisk helg och jag undrar hur mycket mer kär jag kan bli....

Idag är jag sjukt trött, i vanlig ordning. Fyra dagar till med tidigare mornar känns inte så uppiggande men de brukar ju gå fort!Jobbet för mig är för tillfället bara en stor parantes, jag gör mina timmar och sköter det jag ska men inte mer än så. Jag hoppas att jag får tillbaka lite av den där energin som jag önskar att jag ville lägga på jobbet!

Skulle träna idag men pallade inte, så blir en powerwalk strax! För jag har lovat mig själv att det ska bli lite bättre på den där fronten!

Tjing!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback