Nya tag!!!

En ny vecka har börjat och jag har lite mer energi med mig från helgen, har väl lyckats ladda batterierna!Å andra sidan är det "bara" måndag än, haha!

Söndagen med min polis blev fin. Vi hängde på stan och köpte en och annan sak (inte jag).Vi såg även Shutter island, jag har läst boken men tyckte även filmen var bra gjord. Leonardo Di Caprio är jävligt bra skådis måste jag säga, han lyckas porträttera olika roller och gör det alltid bra!

Det bästa med att ha polisen här på söndagar är att jag inte alls tänker på jobbet och söndagens jobbångest. Den kommer precis då man går in på jobbet, och försvinner lika snabbt, haha! Det är jäkligt skönt. För söndagar brukar alltid vara lite kymiga. ja, iofs finns det massa andra bra saker med polisen, hihi!

Jag lagade en veggo "biff stroganoff" med
Quorn strimlor idag och det blev svingott! En ny favvo i Quorn familjen tror jag. Jag är lite trött på bitarna som har använts flitigt genom åren! Terra de, hittade förövrigt massa goa recept på Quorns hemsida, spana in!!!

Och på Spotify lyssnar jag på Glee och Nikola Sarcevic och fattiglapparna (lyssna på Mitt Örebro, bra låt)! BRA GREJER!

Ett inlägg om allt och inget, hepp hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback