Måndag kvällens funderingar

Åh, det gick så fort så fort! Helgen har bara flygit förbi! Nu är det måndag kväll, jag sitter ensam då Lyckan just lämnat mig för jobbet. Saknad kan vara fysisk och det gör banne mig ont i hela mig, så mycket vill jag att han ska vara tillbaka här. Nu ska jag behöva vänta nästan två veckor igen, vilket känns oerhört tungt. Det känns så löjligt att känna såhär och hela jag är uppfylld i massa känslor. Förtjänar verkligen lilla jag att må såhär? Jag är så glad att jag vill skratta och gråta på en och samma gång...

Imorgon är det jobbet som kallar; rutiner och vardag. Jag har inte känt efter så mycket och just nu känns det rätt okej, att vara ledig nästan fyra veckor gör såklart sitt. Nu är det upp tidigt och tillbaka in i lunken! Ja, inte så dumt ändå...

Nu lite go film med Joel Kinnaman =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback