Högpresterande vs lågpresterande

Kommer ni ihåg detta inlägg jag gjorde för en stund eller två sedan?

Jag hade ju rätt mycket prestationsångest inför detta och idag var det dags att lyssna på det i grupp. Ja, jag var inte helt avslappnad kan jag säga MEN som vanligt, så var det inte så farligt som jag målat upp det att vara. Sen fick jag i min bedömning väldigt bra siffror, bara 4or och 5or (skalan var 1-5) på de olika områdena! Så jag har hetsat upp mig som en gnu och tyckt att jag är sämst. Så gör jag alltid.

Det är en skön känsla efteråt men samtidigt hatar jag att jag alltid måste högprestera hela tiden. Nu är jag redan helt säker att jag till nästa inspelning i maj kommer behöva ha "högra" siffror, annars kommer det kännas som ett misslyckande. Och det är ju verkligen inte meningen med att vi gör detta, det är för att LÄRA OSS! Så jag funderar på att lågprestera med flit, för att känna av the feeling att inte vara så jävla bra, och att man inte dör av det heller...

Ja, det är fan inte lätt det här, haha. Gott att det är ur världen och nu jävlar ska jag sluta vara så jävla högpresterande (misslyckades direkt eftersom jag är svinnöjd med mina högra siffror)!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback