Glad pårre!

Mmmmmm,svensk frulle!Jag avnjuter just nu en äggmacka med kaviar, det var gott och efterlängtat! Tre veckor i utlandet får en att saknat den gamla äggmackan! I Thailand åts det mycket äggbaserade frukostar såsom scrambled eggs, omelett, löskokta ägg och vad du vill men just äggmackan är ju en heligt god grej!

Idag har jag packat om min väska och ger mig nu av mot Örebronx för att fira lite pårre! Det blir ju jävligt trevligt!Ska umgås med min familj och vänner!

Förresten, igår var jag med om ett trauma som hette duga! Vid 20:00 insåg jag mina begränsningar och bestämde mig för att sova, hade då sovit på soffan till och från hela dagen, haha. Så begav mig mot badrummet och ser typ den största spindeln jag någonsin sett, i Sverige dvs. Nu tror ni såklart att jag överdriver men nej! Jag var för rädd för att ta kort men kroppen var sjukt stor och benen var lika långa som mina (okej, överdrift!). Jag insåg att jag aldrig kunde kunna sova om den levde, så jag drog fram dammsugaren, smällde först till spindeln och dammsög sen i en kvart! Idag har jag tassat på tå, för jag tror den krypit ut igen, med sina arg vänner, än så länge har det varit lugnt!

Jag har ju rätt mycket spindlar här hemma och kan säga att nu börjar jag fan bli fobisk! Jag måste ringa hyresvärden och säga till! På resan i Thailand träffade vi på en del djur, bland annat kackerlackor stora som grisar (överdrift igen) och jag var den som sprang till hotellreceptionen för att hämta hjälp! Jag inser ju själv att detta är så löjligt, för vad kan de djuren göra men känslan finns ju där! Här hemma har jag ingen som hjälper mig, så får göra det själv, vilket skapar ångest som heter duga. Men å andra sidan gör jag det! Jag får verkligen panik!

Ja ja, nu drar jag! Glad pårre till er alla!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback