En pissig vecka...



Leder till helg och det är ju tur! Att komma tillbaka till jobbet och börja ta skit igen är inget kul. Jag har gått hem från jobbet VARJE dag utmattad och med en klump i magen (Jag vet, inga nyheter)! Men jag hade nog glömt bort hur det var att jobba när jag gladeligen skuttade till arbetet i tisdags! Det finns mycket med mitt arbete som jag stormtrivs med men den här veckan har jag nog haft Arga klubben på mig, från alla håll! Att känna så här är ju förresten ett normal tillstånd...

Tur att det finns ljusglimtar av olika slag i mitt liv som ser till att jag orkar! Jag hoppas på ny energi och lite mer go nästa vecka....

MEN för att fira fredagens ankomst lyssnar jag på den här käcka låten. Man vill ju bara dansa, sitta ute i solen och zippa på en pint! Right?

TREVLIG FREDAG!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback