Boende i Köpenhamn någon?

Jag har haft en lång och produktiv dag på jobbet som följdes av en middagsdate hos sötaste J. J hade "slängt" ihop rostade grönsaker samt lax, mummsan! Det var verkligen en trevlig afton och maten var sjukt god! En del vänner träffar man alldeles för sällan och det kommer man på när man träffar de, hihi. Känner ni igen detta?

J är en av de tappra soldater som skall med på John Mayer, vi har nu bokat resa så bara hotell kvar! Så om någon vill reka ett bra hotell i Köpenhamn, go ahead. Jag tar tacksamt emot alla tips! Gärna centralt och billigt =)

Ikväll ska vi se om jag kan hålla mig vaken och se True Blood, har gått sådär på sistone =)

X





Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

ingen aning tyvärr men önskar dig en trevlig resa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback