A tribute



Det är inte nog med uppmärksamhet på Glee här i min blogg! Så nu dedikerar jag ett helt inlägg bara för denna underbara serien som jag inte kan få nog av!Jag får alltså varna för lite Glee nörderi!
Maria var rar nog att ge mig första säsongen på DVD och det ni! Det var mig en fröjd. Alla avsnitt med all musik och koregrafi samt en hel massa extra material! Jag säger då det, en serie om man vill bli glad och småkär i livet!

Visste ni förresten att det är skådisarna som sjunger? Det kan man icke tro, för de flesta mimar så sjuuuuukt dåligt!

Här hemma går soundtracken från Spotify samt DVD boxen varm (även om jag nu lånat ut den)!

Så för er som missat, kolla! Ge det lite tid, första avsnittet är lite snurrigt....

<3

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback