What to do, what to do?!?

Nyponsoppa och blåbärssoppa, det är bra grejer. Faktiskt det enda jag fått i mig sedan lunch igår, är hungrig men är inte sugen på något annat än goda kalla soppor =)

Det är tråkigt att vara hemma, att vara hemma frivilligt är skönt, att vara hemma ofrivilligt är bara tråkigt. Kroppen värker och jag är ruskigt rastlös. Har dock lyckats traggla mig igenom tre filmer som jag har hemma:

Gran Torino (Det var en bra grej, helt klart! Fint bitterljuv)!
Boy A (En sorglig film och fin film)!
Donnie Brasco ( en gammal klassiker, som håller än idag)!

Förresten, jag stör mig så fruktansvärt på nya Nezeril reklamen, de nyser i händerna! Vad fan hände med att nysa i armvecket? Långt innan svininfluensan kom till stan började jag nysa i armvecket och inte i handen, herre gud. Im soo 2008, u are soo 2000 and late =)

Nej, måste fortsätta titta på dålig TV här hemma...

X

Kommentarer
Postat av: eremo

du menar inte 3008 då?

Postat av: Karin

Eremo: Ändrade till rätta texten =)

2009-09-22 @ 21:15:09
Postat av: eremo

yeah right!!

2009-09-22 @ 23:25:21
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback