Sjukdag

I vanlig ordning är febern borta idag. Jag har alltid feber en dag/kväll och sedan dagen efter är den borta. Jag har dock mycket halsont, ont i kroppen och känner mig allmänt hängig. Så beslutade att vara hemma idag. Fryser och svettas om vartannat. 

Tyvärr känner jag mig lite för frisk för att vara hemma, feber har alltid varit min måttstock för att "få" vara hemma. Och sen är jag tyvärr stressad som fan över mitt jobb, svårt att släppa det....

Ja ja, bra mår jag inte så blir soffan och sängen så hoppas jag kan vara tillbaka på jobbet imorgon!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

fast du gjorde rätt val. även om febern släppt nu så kan den komma tillbaka plus att du kanske smittar dina kollegor och klienter. alltid hemma en feberfri dag. och nu fick du ju karrensen idag och kan lika gärna vara hemma en extra dag i morrn o verkligen bli frisk, du vinner på det i längden. puss.

Postat av: L-S

Krya på dig och hör av dig om du behöver en vän i nöden!

2009-09-22 @ 12:46:20
URL: http://kallfront.blogspot.com
Postat av: Karin

Eremo: Precis, jag vill ju inte smitta ner hela socialtjänsten med klienter =) Vi får se hur det hela blir, funtar på att skita i akrensen och ta det på flexen....



L-S: Vi är ju sjuk poolers =)Puss puss!

2009-09-22 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback