Puff

Sådärja, blondare i mössan och med två ögonbryn som är mörkare. Hon lyckades faktiskt mycket bra och jag är nöjd. Varit grymt nära att klippa mig jättekort men mesa ur, så nu blir det långkort en stund till! Men vad tid det tar alltså, jag var där i tre timmar. Nu är ju min frisör väldigt trevlig men på tre timmar hinner man avhandla en hel del. Idag avhandlade vi Facebokks vara eller icke vara, semestrar, ålderkriser, födelsedagsfest, arbetat som soc.tant och massa mer!

Nu blir det mat, dusch och sen får jag ju göra som resterande Sverige, kolla på hemmafruarna som slår en med häpnad. Det är som en sårskorpa som man pillar på. Det gör ont fast det är liksom lite skönt samtidigt.

Hepp hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback