Nu får det vara nog!

Nu kanske en del tycker att jag skiter i min egen brevlåda...Men ibland får det bara vara nog!

En del jävla människor är så bittra på sina liv att de inte kan unna någon annan någon välgång, de kan inte heller se längre än deras näsor räcker och ta eget ansvar för sin livssituation.

Tråkigt för oss runt,som ser att människor far illa i detta. Jag är väldigt mån om mina nära och kära, och vill inte att någon med avsikt försöker göra de illa, såklart. Och inte fan går det att tala något vett i människorna det gäller heller, för det är de för bittra för.

Ja, visst kan jag skämta om att jag är bitter men gott folk, nu snackar vi en markant skillnad. Här snackar vi att jag spelar i knatteligan och de spelar i elitserien med extra doping!

Så det enda jag vill säga (nej, det spelar ingen roll vem det handlar om och de det rör sig om kommer aldrig läsa detta ändå!) är klipp er, kamma er och skaffa ett jobb, och det med basta!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback