När man bestämt sig...

Nu har jag bestämt mig för att jag är frisk. Jag har alldeles för tråkigt och mår alldeles för bra för att vara hemma. Nu har jag till och med lyckats duscha och är fit for fight! Det onda i lederna har nästintill släppt och febern är borta. Jag har dock fortfarande ont i halsen och min vänstra höft. Höften skyller jag på min ålder, har redan styrt upp operation för ny höftled, lär ju behövas inom kort...

Jag har inte riktigt fått i mig någon riktigt mat än, men kommer kissa och bajs blått i veckorna fem =) vilket för er lite långsammare beror på mitt stora intag av blåbärssoppa!

Nu, natti natti!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Men karin lilla? hör du hur du själv låter? STANNA HEMMA! nu har du ju ändå tagit en karensdag! vila dig en dag till, så kan vi mötas upp efter jobbet och ta den där inplanerade fika!

2009-09-22 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback