Morbida Karin

Telefonsamtal till Länsförsäkringar:

Jag: Hej jag ska resa bort en tid. Jag undrar vilket skydd jag har genom er?

Försäkringskille: Bla bla bla blaaa..... bla bla bla....(han berättar vilka försäkringar som gäller).

Jag: Okej,nu ska jag ställe en högst morbid fråga men hur är det om jag dör då? Fixar ni hem mig då? Jag vill liksom inte lämna folk i sticket om jag kilar vidare.

Försäkringskillen: Hmmmm, jag förstår hur du tänker (tänker säkert att han har att göra med en självmordskandidat). Ja,då ska vi se till att du kommer hem om du dör...

Den nya Karin tar även ansvar för alla eventuella situationer, check check! Jag vill förtydliga att jag planerar inte att mina resa skall sluta så....

X


Kommentarer
Postat av: eremo

smart fråga iaf tycker jag. vart ska du åka? örebro?

Postat av: Karin

Eremo:_Japp. Örebro it is =) Men bäst att kolla att allt går bra så inget händer typ i Töreboda ju!

2009-09-17 @ 12:37:51
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback