Kroppspumpen

Huga, huga fäbodstuga...

Då har jag testat Body pump för första gången och det var ju helt galet. Skivstång här, skivstång där...
Jag hade ju typ de minsta vikterna men höll ändå på att dö och stod brevid någon brutta som typ langade på hundra kilo. Jag kommer också vara där då jag lite nonchigt langar på femtio kilo och gör knäböj utan att röra en min =) Jag tror även att jag och pappsen kan connecta lite över träning med skivstång, då han är tyngdlyftare.

Nu ska jag käka äggmackor och titta på True blood, wiiihooooooo (nu börjar träningshormonerna kicka in)!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

men vad är det med oss och alla dessa ägg? vill vi höja potensen ännu mer?

Postat av: Karin

Eremo: Ägg är gott =)

2009-09-04 @ 09:14:01
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback