Ja, så att....

Alltså, mår ju inget bra, och dagen på jobbet var hysterisk. Med en förkylning som heter duga är man varken snabbtänkt eller effektiv. Alla små beslut har tagit dubbelt så lång tid. På måndag MÅSTE jag vara frisk så jag kan börja arbeta på riktigt. Högen med saker som måste göras, klienter som behöver ringas, utredningar som måste skrivas växer i samma takt som svininfluensan sprids. Tror att hjärnan inte kan jobba pga allt snor...

Efter jobbet ville jag bara bädda ner mig men hade sedan länge planerat in middag med jobbet för att fira en kollega. Jättemysigt och glömde nästan bort att jag mådde dåligt. Tyvärr smakade maten inte så mycket då min smak är halvt borta, jo vitlök. Kommer lukta vitlök i dagarna sju. Men jag har en väldigt fin arbetsgrupp och det värdesätter jag mycket. Mysigt att träffa C som är mammaledig!

John Mayer har även släppt sin nya singel idag och ni vet ju att John är min gud. Min enda gud. Tyvärr så är hans första singel från nya skivan tvivelaktig om du rågar mig. Jag har lyssnat på den sådär 15 gånger sen jag kom hem. Men jag få ge den en eller två, eller tre lyssningar till antar jag! Den känns bara som en kopia av en av hans andra låtar. Nej, John så här får inte albumet låta, då får jag byta religion!

Nu ska jag sussa, tack för att du kom fredag. Du var väntad och efterlängtad!

X

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Var så mysigt att träffa dig Karin! Tur att du orkade komma, kanske vitlöken har gjort dig bättre? =)

2009-09-27 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback