Xmas all around me

Igår vänner hade jag sååå mycket för mig att jag inte hann blogga. Läs: Jag somnade som en sten på soffan klockan sju =) Sen sov jag lite till och från innan jag vaknade till liv igen. En händelserik fredag i en medelålder kvinnas liv. Ja, jag säger då det, det kostar på att leva the crazy life!

Idag fortsätter jag i vuxen anda med julstädning. Ja, idag åker pyntet fram och jag har ju blivit en riktigt julfantast. Jag har aldrigt gillat julen i unga år. Allt har bara varit jobbigt, förutom julklapparna då. Men förra året bestämde jag mig för att reclaim julen och nu är det MIN helt egen högtid. Och då jag inte gör något litegrann gör jag det på ett hysteriskt sätt, haha. Me like...

Så nu ska jag springa en stund på Backaplan innan allvaret börjar. Hepp hepp!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback