War of my life

Ibland har man dagar som är dåliga och ibland veckor. Den här veckan är nog helt enkelt inte min vecka. Jag känner mig låg över min jobbsituation och hur allt blev med den och det påverkar det mesta jag gör. Jag har ingen motivation till något. Jag har liksom känslan med mig hela tiden, en oroskänsla som moler. Tur för mig så är det fredag imorgon och då ni! Då blir det andra bullar bakade! Då ska jag försöka vila, göra roliga saker och komma ur neggo spiralen som jag är i nu.

Jag som många andra har en otroligt knepig självbild och har svårt att förstå att någon skulle vilja anställa mig. Jag kan ju inget egentligen. Det är svårt att brottas med sin dåliga självkänsla och nu är det dags att rycka upp sig och börja med lite pepp "a la jag är grym".

Att leva är ju banne mig inte enkelt, hihi. Man är lite som ett hus. Man renoveras men när man är klar med något så är det dags att reparera något annat. Sen tror jag att vissa tänker mer än andra. Jag har blivit begåvad and cursed men genen att fundera, vrida, vända och älta allt.

Den här texten är braeli bra med tanke på ovanstående text ( ja, allt går att koppla ihop med JM)!!!

War Of my life

Come out Angels
Come out Ghosts
Come out Darkness
Bring everyone you know

I'm not running
I'm not scared
I am waiting and well prepared

I'm in the war of my life
At the door of my life
Out of time and there's no where to run away

I've got a hammer
And a heart of glass
I got to know right now
Which walls to smash

I got a pocket
Got no pill
If fear hasn't killed me yet
Than nothing will


All the suffering
And all the pain
Never left a name

I'm in the war of my life
At the door of my life
Out of time and there's nowhere to run

I'm in the war of my life
At the core of my life
I've got no choice but to fight until it's done

No more suffering
No more pain
Never again

I'm in the war of my life
At the door of my life
Out of time and there's no where to run

I'm in the war of my life
I'm at the core of my life
Got no choice but to fight until it's done
So Fight on, fight on everyone, so fight on
Got no choice but to fight until it's done

I'm in the war of my life
I'm at the core of my life
I've got no choice but to fight until it's done

- John Mayer <3

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback