Totally thursday

Ååh, mysig kväll med massa candles, trevligt middagssällskap (nej, ingen karl men en fin dam) och snickeli snack. Jag har ju fått dille på kycklinglasagne, den jag gjorde förra veckan blev god. MEN denna hära, oj oj oj! Säkert får man i sig 3000 kalorier bara att titta på den men mums! Massa morötter,kycklingsfärs, spenat, ost, champinjoner, lök, ostsås och sen är man i hamn!

Jag är lite lugnare i själen idag med , far min är opererad. Allt gick bra och han blir kvar en natt på sjukhuset. Den här gången vill jag inte bli väckt av min storebror klockan tidigat på natten för att slänga mig på första tåget hem till Örebro med en sjuk pappa. Känns ivf skönt att det är gjort, nu hoppas vi pappa repar sig snabbt! Mitella är ju den nya svarta pappa!!!

Nu ska jag duscha och styra upp mig själv för kvällen, en early night trot jag. Måste ju ladda för sista arbetsdagen för den här veckan...

Hipp hopp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback