Surt sa Räven...

Ja, fan vad surt allt känns just nu. Jag sitter med mer arbete än vad jag kan förmå, människor ringer och är arga och skriker på mig, jag har ingen jävla ork att behöva förklara alla beslut och så ser de närmast veckorna ut för mig om jag känner min tjänst rätt...

Det som jag är mest sur är att jag har känt mig lovad till någonting som nu visar sig bara vara tomma ord. Så nu är jag arbetslös i mars som det ser ut nu, chansen att få det jobb jag blivit "lovad" är minimal. Om jag hade vetat det hade jag kanske gjort någon form av insats. Så jag känner mig arg och framförallt orolig. En Thailands resa gör ju mig inte mindre orolig precis!

Varför kan saker och ting inte bara gå min väg? That´s all im asking for folks! Och ett tips, lova inte saker som ni inte kan hålla, det blir så dumt ju!

Over and out....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback