Sås på söndag

Det blev en trevlig kväll i galejets tecken. Det var en salig blandning av människor från hela världen och hela Sverige med för den delen =) Då jag var i sällskap med en havande kvinna fick vi dock ge med oss vid 12 tiden. Det var jättemysigt med ett litet "slumberparty" här hos mig, även om jag tror vi deltagande däckade rätt fort, hihi. Även rätt trevligt med sällskap vid frukost...

Sen har jag och fröken J hängt runt lite som de medelålders vi är. Vi gick och handlade och sedan tog vi en liten eftrmiddagsfika med te och bulle. Jag kände mig högst gammal, yay! Vi bestämde att det får bli fler övernattningsdejter framöver, för det är ju himla trevligt!

Nu ligger jag och tittar på Robinson, spännande spännande. Tyvärr har jag ju redan lyckats läsa på en löpsedel vem som åkte ut men men!Söndags sås är ju fantastiskt skönt, planerar sedan att göra matlådor inför veckan.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback