Oj oj oj!

Nu har Konstaplen lämnat mig, det känns trist för hon är ju en riktigt kul en =) Gårdagen var en mysig dag, vi hängde runt, käkade tacos, shoppade lite och såg på TV och film. Konstapeln är en väldigt okomplicerad filur, vilket gör att  man alltid har roligt med henne. Man kan göra allt och ingenting och det blir kul! Så tack vännen!

Själv fick jag rätt ont i armen igår från vaccinet, svårt att röra mig och ömmade som fan. Idag är det bättre, även om jag fortfarande är orörlig. Jag var grymt trött igår, vet inte om det var fredagströtthet eller griströtthet. Jag somnade mest hela tiden!

Ikväll ska jag bowla och käka middag med mina kära kollegor och vänner. Det kommer säket bli supermysigt! Tyvärr vet jag inte om jag kommer kunna använda höger arm fullt ut, haha. Så då blir det bowling med vänster arm, intressant....

Nu, ännu mer vila. Jag är så jävla trött!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

men hallå?!?! tog de inte sprutan i din vänsterarm eftersom du är högerhänt? var fan var du o vaccinerade dig, på något snabbköp eller?

Postat av: Karin

Nej, de gör inte det pga att hjärtat sitter mer på vänstersida....

2009-11-21 @ 15:43:17
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Postat av: eremo

har jag aldrig hört talats om häromkring. weird.

2009-11-21 @ 15:51:53
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: eremo

det säger iofs oxå en del att de inte vill spruta in skiten för nära hjärtat...haha

2009-11-21 @ 15:52:23
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback