Musiktips!!!

Ja, nu slutar vi hänga läpp och styr upp oss =)

Men satan i gatan, dags för musiktips a la familjen Prim (Olle den store). Vi har nämligen ett finger med i spelet mest överallt. Vi är hjärnan bakom många mästerverk ska ni veta. Själv var jag grym på tvärflöjt år 1995 på Lucia. Jag och mina två tvärflöjtspolare spelade hela Nu tändas tusen juleljus utan att ens få ljud i flöjten, den ni! Jag har därför låtit min bröder och mamma vara dem som spelar, jag är mer den som står i bakgrunden och hejar på!

Spana in
sidan här och kolla in Thyselius, det ballaste bandet around! Man kan provlyssna, titta på bilder, boka in bandet på firmafesten eller skriva ett kärleksbrev!

Mothafucking bra grejer I tell you.

Jag har redan köpt skivan och den är APBRA! Låten Believe är ju så man grinar redan i farstun! Man får både skivan i MP3 format samt i skivform!Eller så köper man den bara i MP3....

Om ni inte tycker om det, hjälp en storebror i nöd då! Haha....

Yay och Hey!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback