Lördagens planer

Ja, och just sova blev det! Fast jag drömde en mardröm och vaknade panikslagen. Hann även drömma att jag mötte en flamma som brutalt ignorerade mig samt en dröm om några klienter (deras utredning vill inte släppa taget!). Så måste ju ha sovit rätt ytligt men sov ändå till halv tio, satan i gatan vad länge!

Idag har jag massa trevliga planer; ska iväg och bruncha nu med bästa K. Det tror jag blir fantastiskt mysigt och gott, för jag är hungrig som en varg!Ikväll går även den i matens tecken då jag ska på middag och drinks. Någonstans här emellan ska jag även försöka ta tag i mitt liv och städa lite. Tveksam om det kommer hända idag men hey!

Dagens roligaste blogginlägg presenteras av Karin Rosa...

Ha en fin dag!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback