Ljushuvud (dålig Gbgs humor I know)...

Förresten, idag lyckades jag ju med en Papphammar grej.

Jag fipplade runt med en glödlampa i badrummet (Konstapeln det tog en stund innan jag köpte en ny glödlampa men nuså). Glödlampan skulle flyttas till hallen då jag inhandlat en starkare lampa tll badrummet. Jag lyckades tappa lampan i golvet MEN den höll.

*Puh* tänkte jag och begav mig till hallen. Där fipplade jag en stund innan jag tappade lampan i marken. Och gissa vad? Den gick såklart sönder. Glödlampor går inte direkt sönder i en bit. FUCK FUCK FUCK!

Vill förresten tipsa om er att Willys har billiga lågenergilampor!!!

Over and out, nu har jag bloggat som en gnu idag...

X

Kommentarer
Postat av: Konstapeln

Bättre sent än aldrig:)

2009-11-30 @ 09:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback