Inte roligt alls

Jag är ledsen och besviken på en av mina såkallade vänner. Jag unnar alla mina vänner att de finner kärleken MEN det jag inte köper är när man blir bortvald totalt. En vän är helt plötsligt puts väck pga av en ny pojk/flickvän. Samtal och meddelanden blir mer och mer sällan och det verkar inte finnas någon tid att ses.

Grejen är att det är inte första gången det händer med den här personen. Jag kommer inte stå där med öppna armar och låtsas som ingenting har hänt nästa gång. Jag är inte alltid långsint men ibland så sitter taggarna i länge.

Det är så tråkigt när man glider ifrån en vän...

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Jag vet exakt vad du menar och har varit med om det tydligt två gånger. Flera gånger av samma person. Jag förstår verkligen inte hur de tänker och jag tycker att man har rätt att känna sig arg, ledsen och sårad. Helt rätt av dig att inte tycka att det är okej och några öppna armar är h*n verkligen inte värd, snarare smisk och tydliga ord.

Postat av: Karin

Eremo: Ja, det suger! och att folk inte fattar bättre i vår ålder är ju häpnadsväckande!Smisk it is!

2009-11-23 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback