Ingenting om ingenting

Oj, idag blev det en svinlång dag på jobbet (8-18) följt av en timmes spinning. Dagen på kontoret var svinintensiv, vi är på väg in i ansökningstider och jag har radat upp besök. Är nu så trött att jag ser i kors för en timme på en spinningcykel är ju grisigt jobbigt...

MEN är svinnöjd att jag lyckades peppa upp mig med hjälp av en vän att träna igen. Jag har ju någonstans försökt glömma det där träningskortet en stund.

Annars, inga nyheter på västfronten. Fast snart så. Imorgon ska jag nog ha manligt sällskap på besök om det vill sig väl, på torsdag kommer min kära Konstapel hit, på fredag ska jag ska till barnmorskan och också försöka ta mitt samhällsansvar och ta vaccinet!Sen till helgen har jag massa kul på schemat med! Jesus, nu känns inte tisdagen så hysterisk tråkig! Hepp hepp...

(Ser ni svintemat i inlägget? Hihi)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Skönt med träningen!!! jag är avis.



Aha, så du ser vaccinering som ett samhällsansvar...ytterligare en grej vi kan diskutera om alltså.

puss på dig.

Postat av: Karin

Eremo: Ja, det var gott, så nu får det blir mer av den varan! Nja, vet inte om jag egentligen ser det som ett samhällsansvar, jag höfta lite. Men ja, låt oss diskutera, Puss puss!

2009-11-18 @ 19:20:00
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback