Ingen vanlig dag fast ändå så vanlig

En lång dag på jobbet med tokmycket att göra. Man lär sig att hålla huvudet över vattenytan trots att det hela tiden dyker upp nya saker. Detta är nämligen veckan för utbetalningar vilket betyder STRESS!Men som sagt var, jag håller mig över ytan och försöker prioritera på "to do" listan. Post it lappar och "to do" lista är A och O i min bransch. För ingen kan tro att jag kommer ihåg saker i huvudet, haha! Min mini-demens har väl alla som känner mig märkt av.

Efter jobbet blev det en liten trevlig liten fika med mina bästa bästa flickor. Åh så trevligt!


Idag fyller min lilla farmor 79 år förresten, jag har redan förvarnat för den stora festen nästa år!Då blir det galej med stort G!!!

Ja, en dag som vilken som helst fast ändå väldigt trevlig =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback