I´ve got hoes...

In different area codes =) En gammal klassiker som nu spelas på hög nivå här hemma.

I lördags var jag på fest där de spelades en hel del gammal hip hop så jag fann inspiration, så här sitter jag och lyssnar på gammal Dr Dre, Snoop hund hunden, Ludacris, House of pain och annat tunggung! Bra grejer. Samtidigt vill jag även reka Robbies nya Reality killed the video star. Många bra låtar såsom morning sun, You know me, Blasphemy, Deceptacon. Så LYSSNA! Och nu när jag väl håller på, Foo fighters senaste Wheels, Shiiiiit. Och ja, Thyselius, vilket band...
SPANA HÄR!

Mycket musik nu, men musik är ju en mycket stor del av mig. Jag har aldrig tyst. det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på musik. Jag tror till och med jag är rädd för tystnad, för om inte musik är på är det TV. På natten är det dock tyst...

Idag har jag ägnat mig åt som catching up med familjen. Pratade med ett stycke bror som skall flytta till  Skåne och sen Afrikat, ett stycke mamma som rockar runt på örebro universitet och ett stycke farmor som skulle diska efter Go Kväll. Ja, ni hör, det händer mer eller mindre på olika håll, haha. Jag håller mig på samma nivå som farmorn, diska är det stora i mitt liv för tillfället!

Jag själv har styrt upp mig själv rätt bra ivf. Sju matlådor, mat i magen, några salta godisar i magen samt en disk mindre. Som sagt, ibland är jag jävla effektiv, oftast inte...

Nu,  SM i Tv-uggling....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback