GRISÄCKEL!

Jag tror träningsendorfiner kickade in för nu e jag piggelin!

Jag såg på nyheterna just och jag säger då det. Jag äter inte gris och efter idag tror jag inte ens är möjligt att någonsin äta gris. FY FAN!!!

Grisar käkar på varandra, lever med andra döda grisar och är så jävla skabbiga! Detta är sedan grisar som majoriteten av svennebananer äter, usch!Fatta, grisar är ju redan smittobärare av massa äckligt och det gluffsar vi i oss gladeligen. Det ser säkert likadant ut för kossor och kyckling (som jag äter) med. Jag blir så jävla äcklad! Och det var liksom inte en gård, utan en hel massa gårdar. Visst, massmedia gör en grej men bilderna ljuger ju inte, right?

Nu är det jag som ska försöka vara bättre när det gäller min firre och kyckling och köpa ekologiskt. Då tror jag ivf att djuren fått ha det fint innan vi dödar de för deras kött...

Nej, fy fan vad disgusting....

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Gris är gott. jag äter bara glada grisar. ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback