Färgen är röd!

Sådär, Då var julen på plats, yay! Tomtar, ljuslinga, stjärnor, adventsljusstaken, julgardinerna och allt annat tjafs är nu framtaget!

Jag fyndade en röd discokula för 15 spänn, så den blev ett nytt bidrag i årets julpynt. Jävlar, discodancing i mitt vardagsrum people =) Nu tänker ni, oj så fult. Då säger jag, den är liten, kitschig och poppar upp även den tråkigaste utsikten på Hisingen island! Har alltså städat, diskat och haft mig hemma med julmusik. Åh, det finns så många gamla bra klassiker men inget slår Wham-last christmas och Mariahs All I want for Xmas is you. Det är kvalité! De vinner alltså i den poppigare kategorin, sen när det kommer till lite mer traditionella låtar ska det vara svenska låtar. Ja, man hatar ju jullåtar i mitten av december så får njuta tills man spyr på dem!!

Ikväll ska jag på fest hos L och H, inte långt från mig. Det blir en trevlig grej. Jag sysslar nu med en vit helg, sådana har jag allt för sällan då det alltid är något galej. Sen har jag lyckats ragga upp att J och M sover kvar hos mig, så jag får lite sovsällskap i form av en vän och en bebis (soon to be). Så hoppas på lite adventsmys imorgon med...

Ja, nu får jag styra upp mig lite här (duscha)!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback