Vad är väl en bal på slottet?

Kära Örebro. Allt är som vanligt när jag kommer hem. Tröttheten bara väller över mig. Jag vill bara sitta hemma i mamma och pappas lugna vrå. Vila, vila och vila. Det är som att all ork bara lämnar mig. Mamma säger att jag kopplar av och för all del. Men visst är det sorgligt? Att jag bara kan koppla av hemma i mitt barndomshem? Och jag undrar hur jag egentligen stressar mig själv hemma i Göteborg om det alltid blir såhär.

Jag har det fint här hemma dock. Jag vilar, haha. Har även hunnit med att träffa några nära och kära vilket också gör mig ödmjukare till det faktum att jag har massa människor runt mig som bryr sig om mig, och jag om de.  Pappa har stuckit till Ryssland för att lyfta lite och förhoppningsvis komma hem med en medalj. Mamma och jag har gjort loppmarknader och varit på IKEA. På loppisen fyndade jag en käck handväska i krokodilskinn och på IKEA ville jag äta en veggo slice. I Örebro, en av Sveriges största städer har de dock inget veggo alternativ. När min mor frågade om det fanns något vegetariska alternativ fick vi glass och dricka som svar,Good food? Njaaaaaa....

Ikväll försöker jag övertala bror och mamma att spela spel. Kära Eremo skall också joina oss. Jag ska hetsa gott om att spela spel, så grymt underskattat!Så ja en bal på slottet kan nog vara rätt trist men den här balen är helt underbar, tihihii!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback