This is love

Jag är verkligen förälskad, jag har fallit totalt, head of heels eller vad ni vill! Det här med cykel är ju fantastiskt. det är säkert någon form av smekmånadsfas men detta är fan inte sant vad jag älskar min cykel =) Jag skulle nog vilja påstå att min cykel är det bästa som hänt mig (bra betyg till ex flammor va?)...

Jag har ju en plan att cykla fram och tillbaka till Nisse terminalen där jag tar bussen till jobbet (är tre mil till jobbet så nej, inte börja cykla dit än) och ikväll gjorde jag min först testkörning för att se hur lång tid det tog. Jag har gått över men inte cyklat. Klockade in mig själv på 14 minuter, går iofs rätt mycket ner på vägen till stan så blev lite mer på vägen hem. Då jag bor på Hisingen island är det ju bara den där
lilla bron som man måste cykla över men det gick över förväntan med siktet inställt. Det finns nog inget ställe som på cykeln som jag får så mycket lugn och ro i mitt lilla hjärnkontor. Idag fattade jag ett beslut, inget livsavgörande men ändock!

Antar att jag fått någon form av endorfin kick här för att man kan bli så glad av en cykel tyder på att man antingen inte har något liv, är väldigt easy to please eller får kickar av motion. Jag hoppas å det tredje alternativet...

Nu, dusch och sen ska jag toka med lite Eurovision...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback