Spring, spring, spring...

Hujeda mig!!! Det var så skoj, att titta på alla stackare som hasade sig fram för Göteborgs gator. De första hasade sig iofs inte, de flög förbi som vinden. Jag hejade på de flesta som fan. Klappade och härjade, hihi. Fan, jag kan säga att få saker imponerar mig men detta är ju galet. För mig känns 200 meter en bedrift!!!Jag fick heja fram några kända ansikten såsom moster, Stefan Holm, kollegor från jobb och lite annat löst folk.  Jag är sugen på Göteborgsvarvet men först och främst jag kanske borde lära mig jogga, så Göteborgsvarvet 2020 kanske?!?

Själv har jag konstant träningsvärk som vägrar släppa, har suttit i sen i torsdags, inte blir det bättre då jag tränat idag med. Jag antar att det här är kontentan av att jag tränar samt cyklar, min kropp undrar nog varför jag rör mig så nu, haha. Tr'äningen idag var inget bra. Passet var för svårt för liten Karin som inte klarar för mycket kordination. Fick ta i dubbelt så mycket på styrkan, var förbannad på instruktören för att hon tramsade runt överallt och ingenstans...

Kvällen bjuder ju såklart på EUROVISION!!! Det ska firas i goda vänners lag.  Jag är negativ och tror inte det går bra för Sverige. Men jag hejar och hoppas såklart =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback