Smått och gott

Har varit en helt fantastisk ledig och bra helg;

Vädret, politiskt snack i parken, parkhäng, grillning, videomys (låt den rätte kom in, bra eller anus?), fräknar, sjukt mycket pommes och mys med en söt bebis.

Ja, helgen har innehållit en massa. Idag är solen lite mer skymd och då tänkte jag passa på att handla,diska, städa, laga lite matlådor och hela den där vuxengrejen. Vara en duktig hemmafru.

Då jag redan hade söndagsångest igår kan jag meddela att den har tagit sig upp till nya dimensioner idag. Jag är ångestfylld och känner mig ensam till max, eller det ligger där och lurar i bakgrunden.... suck and the stön, varför är  man så styrd av känslor?

Det som just nu skapar lite glädje i mitt liv är den
här fantastiska Dvdn, tiihihihih. Jag måste styra upp att få se den här människan live innan jag dör.

X

Kommentarer
Postat av: Kajin

Tack själv för en mysig dag :) Gissa vem som somnade i soffan efter att du gått.. denna ständiga trötthet! Hoppas på mer häng o sjukt mycket pommes framöver :) Ha en bra vecka! Kram kram

2009-05-03 @ 14:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback