Rosa

Här är hon, Rosa (som en kossa, inte färgen).. min nya darling!!!!

Visst är hon fin? Det var kärlek vid första ögonkastet? Vi hade tittat på andra cyklar men när jag såg henne visste jag att det var hon och jag. Vi har tagit vår jungfrufärd och det gick bra. Min nästa projekt är att införskaffa en hjälm, för det måste ju ha. Har ett stort motstånd till hjälm men det är ju som att ha säkerhetsbälte, dumt att vara utan. Fövrigt är detta en av Sveriges mest sålda cyklar, modellen alltså. Och då man ville vara en svennebanan så =)

 

X

Kommentarer
Postat av: sara

Va fin hon är! Var är hon inköpt? Funderar själv starkt på att införskaffa mig en cykel..då kan ju vi ta turer ihop..:)

2009-05-09 @ 17:11:49
Postat av: Linda-Sara

Oh så fin!Blir lite sugen på att uppgradera mig faktiskt. Jag får komma och inspektera skönheten någon dag och de om det är något att satsa på för mig (dock i en annan färg förstås!).

Postat av: eremo

vilket härligt köp!! grattis till det.

pöss

2009-05-10 @ 13:32:00
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Konstapeln

Ooo vilken darling!!!

2009-05-10 @ 17:28:23
Postat av: Karin

Alla: Tack tack!Hon är så fin =) Hon är inköpt på Sportex på Hsingen såklart =)

2009-05-12 @ 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback