Plikten kallar

Hemmadag ser det ut som, solen finns där bakom molnen och lika glad är jag för det. Då kan jag med gott samvete städa, detta har jag inte gjort sedan Jesus gick i badshorts. jag ska även försöka gå ut med återvinning, diska, laga matlådor och annat som bör göras innan veckan börjar.

Och söndagsångesten behöver man även jobba med, ligger där och gnager  *suck*. En klok människa sa till mig att det är konstigt att man lever för helgerna och inte veckorna. Jag trivs ju banne mig med mig jobb för det mesta men ändå kan det kännas så tungt att helgen är slut. Jag ska bara jobba tre dagar denna vecka vilket glädjer mig men samtidigt stressar mig som en gnu. Det finns en del att pyssla med på jobbet som vanligt...

Det  tar lite extra tid idag  för måste sitta vid Spotify emellan och hitta bra städmusik som tar fram den bästa städerskan i mig. Det ska vara argt och fartfyllt, då städar man bäst!

Nu blev det långt, skulle bara skriva att jag städade idag, hihi....Så mindre snack mer hockey och verkstad hos familjen Rosa... Hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback