På min kammare

Japp, då kom mitt röstkort och nu ska man bara finilura utan var rösten går i år!!! Alltid enklare att veta vad man INTE ska rösta på (Alliansen, Sverigedemokaterna och Piratpartiet, fuck no).

Jag funderar dock på om man kan göra röstningen lite mer som Eurovision, kanske lite deltävlingar med jippo. Man ringer in eller smsar sin röst. Christian Luuk och Petra Mede tokar lite, Måns Zelmerlöv kanske spelar en go låt och det hela blir en aningens mer lättsamt.

Jag tror det vore något, för nu tror jag det är dags att sadla om. Ja, för om man tänker på att jag i princip suttit hela dagen och tagit emot besök som säger att man är dum i huvudet så undrar man. Gick jag 3.5 år på universitetet för att höra det? Att jag är dum i huvudet, det vet jag ju redan och det behöver ingen berätta för mig, haha!

Och en sak till Jonas Hassan Khemiri är så het!!! Nu har jag fått allt jag vill sagt, tackar!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Valet är nog viktigt, men jag fattar nog inte riktigt hur viktigt... Men jag har i alla fall redan bestämt mig för hur jag ska rösta =)Men om du drar ihop det där jippot så kommer jag och lyssnar ändå! Bjud in Schyman i så fall ;P

2009-05-18 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback