Honeymoon is over!

Tackar, då var smekmånaden över.

Att cykla i Göteborg när det är kuling, storm eller vad fan du vill kalla det är inget jag rekomenderar. Jävlar i havet, jag trodde fan jag skulle ramla över räcket när jag cyklade på bron, haha. Att det var sidvindar gjorde att jag låg slickad längs det vänstra räcket.

Och annars gillar jag själv när jag berättar här på bloggen att jag alltid tränar nu oavsett. Hmmm, låt mig berätta om vad som hände idag. Jag hade en helt galen dag på en akutmottagning med en klient. Fick ingen lunch och när jag kom tillbaka avbokade jag träningen på en gång. Så dumt att börja babbla hit och dit på bloggen MEN jag får ta igen det i helgen...

Nu, betala räkningar och börja oroa mig för var alla mina pengar tar vägen, hehe....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback