Dagens musiktips!

Jag har tipsat om Kalle Thyselius musik förut tror jag om jag inte missminner mig men alltså, lyssna på dessa låtar som finns här och här. Det är bra grejer även om det är gammalt!

Ni som har Facebook måste också bli ett fan och lyssna på hans nya låtar som han spelade in i faggorna. Min bror lirar drums på de nyare låtarna och ja det är sweet!!!  Ja, kanske lite partisk jag vet men ändå!Sen gör han en duett med Anna Fogel och det är ball mina vänner! Men som sagt, bli nu vänner och lyssna =)

Kalle vann Talangen på skolan i nian, men då någon i bandet skulle till fjällen skickades jag med mitt band Tha last ache för att tävla i någon talangtävling för hela Örebro. Need I say att det var sisådär vacker när jag brast ut i sång? Ja, visst tolkade jag Holes-Dollpart fint men med en pubilk på sådär 1000 pers och med ett band samt sång otightare än det mesta så förstår jag att det gick som det gick. Hihi...Tyvärr finns detta dokumenterat på video, kan användas emot mig i framtiden känns det som.

Nu ska jag iväg och fika med min bästa Konstapel som är på genomresa =)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Fogel med F...weird.

Den filmen tror jag ev att jag kan ha sett...

Postat av: Karin

Eremo: Nu förstår jag inte om du skämtar eller vad det är med hennes efternamn men ja, så heter hon.Inte konstigare än att du heter Eremo!Om du har sett filmen skulle du komma ihåg det, det är något man sent glömmer, haha...

2009-05-07 @ 21:31:35
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Postat av: eremo

rolig stavning bara eftersom de flesta som heter så stavar med V. V i Tyskland uttalas F, alltså Vogel blir Fogel. Är du med?!



Jag har sett nåt, men minns inte vad.

2009-05-07 @ 21:52:57
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback