Blekt barr och blod

Ja, då var man klippt och blekt i barret!! Jag är supernöjd med mina slingor men frisyren är som vanligt en katastrof. Jag är aldrig nöjd när jag går ifrån frisören och ingen undantag idag. Får hoppas att det känns bättre. Jag sa hur jag ville ha det men så klippte hon det inte kan jag säga, hihi. Fast hon var väldigt bra annars, gav mycket tips och sedan sa hon att jag var lik Pink (Pink är den hetaste personen som på denna jorden vandrar).

Ja, sedan ett av de där I-lands problemen. När jag stod och lagade mat började näsan blöda igen, detta är fan någott nu som händer titt som tät nuförtiden. Jag har aldrig haft problem med det förut. Jag har fått frågan om det är stressrelaterat. Jag känner mig inte så stressad men har å andra sidan alltid en grundstress som jag tar med mig från jobbet... Galet värre. Men får hoppas det ger med sig...

Nu ska jag dra en mössa på huvudet och fundera på livet =)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

ska inte skrämma upp dig, men du borde nog kolla upp det där näsblödandet. skönt att färgen blev bra fröken Rosa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback