Att göra slut på SMS

Jag har under våren träffat några killar som jag rätt fort insett att jag inte vill fortsätta träffa. Jag är av den skolan att jag tror på ärlighet och om man ej är intresserad skall man avsluta det på något sätt, inte bara låta det rinna ut i sanden om man träffats några gånger. Ja, det är alltså så jag säger att jag vill det går till men frågan är om det blir bra alltså, haha.

Jag vågar nämligen inte ringa och säga typ säga det utan jag har skickat sms eller medelande via Facebook (Jag vet att det är hemskt). En gång i somras skickade jag ett sms till en kille och sa att jag träffat ett gammal ex som känslorna blossat upp för och jag inte visste vad jag ville. Detta var en stor fet lögn, för visste inte riktigt hur man säger; Jag är inte sugen på dig mr, det är dig det är fel på, inte mig....

Så nu är jag i situationen igen (Hoppas dock att han glömmer bort att vi bokat in en dejt och inte hör av sig)...

Vad gör jag? Haha, och jag som varit singel i princip hela mitt liv, hur kan det komma sig att jag är så dålig på detta?

X

Kommentarer
Postat av: eremo

men karin. Jag blir alldeles mållös...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback