Vilken dag!!!!

Dagen har varit händelserik, listen up bitches (Nja, försöker ha en attityd men det är ju en yta)...

1.  Jag vaknade...

2. Jag lyckades med en helt fantastisk parkering i våra garage på jobbet, kändes nästan som jag sladdade in. Imponerade nog nästan min kollega. Det jag inte erkänner för någon förutom er är, att jag bara höftar. Ena gången kommer jag in i garaget, andra gånger skrapar jag bilen....hmmmmmm......

3.  Jag har kommit hem, lagat mat och till och med tokat så mycket att jag tvättat håret, kors in the tak!!!!Här händer det sannerligen grejer!

4. En ytlig vän till mig har fått för sig att jag kvällstid arbetar som terapeut via MSN, mycket spännande då det är allt möjliga problem som ska avhandlas. Jag må vara socionom men inte fan är jag empatisk och rådgivande 24/7...Hepp!

 Undrar vad som väntar imorgon? För frågan är om det kan vli MER spännande än såhär? Hehe (då jag tillhör den ironiska generationen vill jag sist bara informera för er som ej fattat att jag är ironisk när det kommer till att dagen varit händelserik, haha)....

X

Kommentarer
Postat av: BagLady

Min favorit är punkt nummer 1. Det var spännande och orginellt =) Ses ikväll vännen!! Kram

2009-03-14 @ 16:41:21
Postat av: seb

haha, håller med Baglady, punkt ett var ju oväntad:)

2009-03-18 @ 01:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback