Neggo!

Tillbaka på jobbet med ett datasystemet som ej fungerar. Stressen är lite svår att hantera, *puh*. Vill och kan inte jobba över idag men utan programmet kan jag icke göra nåt och det finns en del att styra med, trust me.

Jag är nojjig över min mage som krampar och sur för att människor alltid ska vara så jävla veliga och svåra att förstå, haha. Den söta lilla varelsen som tidigare tett sig så lätt har nu blivit ett huvudbry. Jag varken orkar eller har lust att analysera och oroa mig för vad folk tycker och känner. Det tar min energi.

Jag själv är ju världens lättaste människa att ha att göra med...Haha...Känner mig lite lätt neggo såhär på morgonen men det ska nog snart gå över.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback