Mycket text...

Sådär ja. Hemma från träningen och mycket riktigt. Jag hade i princip  minsta möjliga motstånd på hela passet och kände ändå att jag drabbats av digerdöden. Fy, lite bättre på Coren men fan, en helg med dålig sömn och lite spridda skurar av alkohol gör sitt tror jag.

Kom just hem och hittade min deklaration. Jag har alltid fått pengar men icke i år. I år ska jag betala påstår de. Jag säger fuck no!Då jag har världens dyraste månadskort (klockar in på 1000 kr i månaden) så ska ett avdrag göras, så borde då få tillbaka lite som vanligt. Men att bara se att man skulle betala tillbaka kändes som en stor rip off, haha!  Annars har nästan alla nära jag pratat med fått tillbaka löjliga summor. Det pratats om allt möjligt, typ plastikkirurgi och grejer, haha! U go =)

Så, helgen? Låt mig säga såhär:

Fredagen spenderades med Televinken, god mat och vin i en större mängd. han gick sent, jag somnade ungefär samtidigt =)

Lördagen var det maskerad oc h Oh my, vilken tillställning. jag måste sluta umgås med människor på detta sättet, sent som det blir när man har roligt!  Jag hade vid detta lag bytt mina blå spandex till ett par neonrosa glansiga tights kombinerat med en zebratop, tattos, lila metallic pumps och mycket hårdrocks attityd. Tyvärr kanske jag egentligen såg mer ut som en prostituerad men men... jag tyckte jag var het och hade rätt attityd! På maskeraden fanns det en blandad kompott av skogshuggare, Björn Borgs, Afros, Clowner, tjuvar, poliser,Hula flickor, pirater, Cobojsare och andra tokigheter. Maskerader är så skojiga. Är nog i tagen att ordna en snart...

Ribban lades tidigt vill jag lova då alkoholen snabbt tog slut. I ren desperation överv'ägde vi att dricka slattar men tog vårat förnuft tillfånga då vi insåg hur löjligt det är vid vår ålder ( hehe). Vi hade nämligen en flarra till som vi glömt bort. Men ja, alkohol flödade, coverband spelade goa rocklåtar, folk blev fulla, jag dansade grymt mycket och gick in i ett bord som stod i vägen allt för många gånger. Idag är mina ben fläckiga av blåmärken... EN KUL KVÄLL! Tyvärr var inte kameran med, så bilder kan tänkas komma senare, hepp hepp!

Nu är klockan snart senare än aset och jag borde styra upp mig själv lite, läs duscha och äta samt försöka sova. Sömn är aldrig en prioritering när jag är ledig tyvärr. jag dansar hellre på borden med diverse löst folk =)

Tjing!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

tänk att det alltid slutar med att man ser ut som en hora, trots att man försöker se ut som allt annat än det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback