Sådär ja....

Nu har jag pratat med sjukvårdsupplysningen för under dagen har jag haft alla symtom på jorden. Det senaste som tillkom på listan är att det gör ont och krampar när jag kissar (för er som är intresserad). Då jag som jag tidigare sa är nojjig för allehanda sjukdomar tog jag det osäkra för det säkra!

Han jag pratade med på Sjukvårdsupplysningen lät dock precis som min morbro Anders (Haha). Det var lite galet när jag fick svara på alla möjliga frågor om min hälsa och det kändes som det var min morbror. Det var dialekten som gjorde det tror jag =)

Jaja, nu känner jag mig lite tryggare och lugnare! Och faktiskt mår jag lite bättre med!

Men faktum kvarstår att det är deadboring att vara hemma ....

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback