Mina hormoner och jag

Jag oc h min PMS har tagit helg vilket är skönt...

Visst är det galet att "någon" kan ta över ens kropp och känna ilska, sorg och any other jobbig känsla i kubik!!!

Hörde om någon som blev sjukskriven för PMS, tror banne mig det är värt ett försök, haha. Jag tror jag är en fara för mig själv och andra i detta tillstånd, jag blir så oberäknelig i mitt känsloliv (och det är jag ju redan innan). 

Idag har jag under min vakna tid varit rosenrasande över saker och nästan bölat av samma sak. Saken det handlar om är en fånig rättvisesak som jag sedan får dåligt samvete för att jag upprörs så över..Hmmmmm, hormoner alltså!

Men nu ska jag och mina hormoner ut på stan, en present måste inhandlas. Wish me luck!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback