Tingeling tingeling!

Vilken drama, vilken skräll och vilken förvåning! Melodifestivalen 2009 hade ett hetare och bättre startfält än någonsin. Det var som uppgjort för ett slag mellan de bästa (jag hade inte ens med operatanten som en av de bättre dock).

OPERATANTEN VINNER! Jag var i chock hela kvällen, trodde verkligen att svenska folket var klokare än så...
Igår var jag knäckt. Idag känns det bättre. Kan vara kul att skicka något som står ut i mängden, hoppas att öst diggar vår style!!!

Det BÄSTA på hela kvällen igår förutom Petra Mede måste ändå varit  Tingeling goes Russia, muhahahaha. det är då jag uppskattar public service!!!

Nu ska jag på födelsedagskalas, K fyller nästan 30 =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback