Sick of being sick

Ja, sanna mina ord. Detta är nog inte min vecka...

Gick till jobbet igår, kände mig inte tipp topp men det har jag inte gjort på hela veckan. Dagen gick och varmare kände jag mig. Jag hade faktiskt, i förebyggande syfte tagit med Apoteket (läs termometer, Ipren, nässpray) och på eftermiddagen upptäckte jag att min temp var uppe i 38. Bara pallra mig hemåt, ju närmare hemåt jag kom ju värre kände jag mig...

Väl hemma var tempen uppe i 39 och som vanligt när jag är sjuk tror jag att det är min sista stund och smsar alla för att berätta om hur hemskt livet är. Så frysandes och svettandes låg jag på soffan och förbannade världen....

Så nu är jag hemma och sjuk IGEN! Idag är dock febern betydligt bättre och jag hoppas ju på att den försvunnit till imorgon! Ligger mest på soffan, dricker nyponsoppa och försöker sova!

*suck* Alla uppmuntringar välkomnas =)

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Oh, kryyyyyyya på dig stumpan! Jag lider med dig, fast med en annan "sjuka". Kram!

Postat av: Konstapeln

Sander en tanke fran ett mulet teneriffa... Men jag ar inte bitter... krya pa dig basta!!

2009-03-06 @ 17:27:22
Postat av: Stina

Krya på dig tills imorn!!!

2009-03-06 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback