Missberäkningar och I-lands problem

Ja, idag har jag tränat och kört järnet. Jag kollade klockan sådär fem minuter innan passet slut och tänkte att det då var passets sista låt. Så jag brände på där på min cykel, stånkade och tog i som en annan jävla galning. Tji fick dock jag för när låten var slut och jag tagit ut mig totalt kom finallåten, haha... under den låten kan jag säga att cykeln cyklade med mig och inte tvärtom! Men nöjd är jag, på coren tyckte jag banne mig att jag tog i lite extra nu, Beach 2053 och hängrumpan skrämmer mig kanske lite...

Fövrrigt har jag ett I-lands problem som heter duga. Överdelen av mitt diskställ har gått sönder, vilket betyder att jag nu har en anledning att inte diska. I helgen har jag och den söta förmågan ätit en massa och mitt kök är en djungel av disk....*suck*... Trist men men!

Nu ska jag laga risotto, den är la klar sådär halv elva, haha...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback